ARTIKLER

onsdag den 28. juni 2023

En velkendt dansk berømthed fortæller altid en løgn i alle sine interviews

Foto: Monika Skolimowska/AP/Ritzau Scanpix


 

Afslører altid en løgn i samtlige af sine interviews. 

Dette var noget, skuespilleren Esben Smed selv afslørede i et interview med Femina tidligere på året. Han forklarede dog ikke, hvorfor han vælger at gøre dette. Dette spørgsmål blev besvaret, da han blev interviewet på den røde løber til Nikolaj Lie Kaas' nye TV2-serie 'Agent', hvor Esben Smed spiller hovedrollen. 

"Jeg har en formodning om, at jeg har et rygsæk i branchen for at være rimelig kedelig i mine interviews, fordi jeg ikke deler meget af min personlige side. Jeg tænkte på, at jeg kunne krydre det lidt ved at snyde med en løgn. Men det virker ikke rigtig. Der er ingen, der tror på det", 

sagde han. Hvad var din løgn i aften? "Det vil jeg ikke afsløre. Det er snyd. Det vil være for let, men jeg tror ikke, jeg har løjet endnu i aften...", Denne metode med at lyve for at gøre sig selv mere interessant - eller ihvertfald forsøge på det - er ikke noget, som Esben Smed er alene om. 

Hollywood-stjernen Robert Pattinson har gjort det fuldstændig siden 2009 og har haft stor succes og kreativitet med sine løgne. En af hans tidlige løgne var, at han aldrig vaskede sit hår. 

"Jeg gør heller ikke rent i min lejlighed, for jeg er ligeglad. Jeg bruger min lejlighed til at sove i, og jeg har mit hår, fordi det skal hænge ud på mit hoved. Jeg er ligeglad med, om det er rent eller ej", 

sagde han dengang. Han har sidenhen fortalt flere historier, herunder at han blandt andet har set en klovn dø, været kvindelig håndmodel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar